Для того, щоб убезпечити вітчизняного споживача від неякісної продукції, Державна ветеринарна та фітосанітарна служба і Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів вирішили об’єднати свої зусилля. Відомства підписали Меморандум про співробітництво, що дозволить зробити контроль над продукцією більш прозорим та всеохоплюючим.

   На переконання заступника Голови Державної ветеринарної та фітосанітарної служби Віталія Башинського, перед тим, як збільшувати обсяги експорту вітчизняної харчової продукції, необхідно налагодити систему контролю над якістю і безпечністю товарів всередині країни.
   «Україна на сьогодні є державою, яка швидко розвивається. І найбільшим потенціалом для нас є аграрний сектор. Проте перед збільшенням обсягів імпорту вітчизняної харчової продукції має бути побудована ефективна система державного контролю. Наразі цю сферу регулюють декілька законів і декілька сотень постанов. Зараз вітчизняне законодавство перебуває у стані реформування, утворення та злиття нових відомств, тож ми з колегами з Держспоживінспекції розуміємо, що поодинці буде важко забезпечувати контроль. Тому ми прийняли рішення про співпрацю, підписавши Меморандум», − зазначив Віталій Башинський.
    З ним погоджується заступниця Голови Держспоживінспекції Ольга Соколова, яка стверджує, що Меморандум дозволить розширити можливості обох служб. Так, раніше ветеринари не мали доступу до перевірок у мережах роздрібної торгівлі, а фахівці Держспоживінспекції – до підприємств. Тепер, завдяки обміну інформацією, неякісна продукція та її виробники будуть чітко відслідковуватися.
     «На сьогодні ми можемо перевіряти тільки роздрібну мережу торгівлі, але у нас немає контролю над виробниками. Проте, перевіряючи навіть продукцію з прилавків, ми переконуємося, що виробники не дотримуються нормативних документів, навіть виготовляючи м’ясо-молочні товари та дитяче харчування, які відносять до продукції з високим рівнем ризику», − зазначила Ольга Соколова.
    Минулого року спеціалісти Держспоживінспекції здійснили майже 40 тисяч перевірок. За словами Ольги Соколової, 50% всіх порушень стосуються відсутності достовірної інформації на упаковці продукту.